nissey.blogg.se

Be orginal Be you

Örebro/The Fooo m.m

Publicerad 2015-03-08 13:57:33 i Allmänt,

Heeeji🌸Den här helgen har jag inte bloggat så mycket förlåt för det💙jag har varit i Örebro hela helgen.köpte lite så tänkte att ni kunde få se det💁Imån är det Måndag och jag har kort dag slutar kl:13:00. Har inget specielt då men kanske ska vara med någon kompis eller något.Jag längtar typ sönder jag vill att det ska bli September.Ni undrar nog varför men i ett inlägg skrev jag att jag ville ha The Fooo billjetterna. Och nu har jag fått dem jippie.👌ska dit med min kompis ska bli sååå kul. Om någon mer ska dit komentera då.skulle vara kul att se er där. Men nu är jag påväg hem från Örebro så ni får ha det så bra så hörs vi

Ha det gött❤️❤️



Love❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela